FAQ

HVEM SENDER I MED?
MEOTINE.DK tilbyder gratis levering i hele Danmark via GLS. Ved bestilling på hverdage inden kl. 14.00 leveres pakken indenfor 1-2 hverdage.

Vi tilbyder altid 14 dages fuld retur.

HVAD ER JERES LEVERINGSPRISER?
Vi har gratis fragt på alle ordre.

HVAD ER FORVENTES LEVERINGSTID?
Leveringstiden i Danmark er normalt 1-2 arbejdsdage. Hvis du bestiller før 13.00 har du din ordre dagen efter.

Du vil modtage leveringsoplysninger med track & trace nummer via mail, så snart din ordre er sendt. Oplever du længere leveringstid, kan du kontakte vores kundeservice, så undersøger vi din sag.

HVORDAN VED JEG AT MIN ORDRE ER MODTAGET?
Når vi har modtaget din ordre, vil vi sende en e-mail med en ordrebekræftelse og et ordrenummer. Sørg for at tjekke din spamfilter, hvis du ikke har modtaget en mail.

HVORDAN ÆNDRE/ANNULLERER JEG ET KØB?
Ønsker du at ændre et køb skal kundeservice kontaktes hurtigst muligt, med dit ordrenummer. Det vil være muligt at ændre et køb, såfremt du ikke har modtaget en forsendelsesbekræftelse. Er dette tilfældet, skal du placere en ny ordre.

Ønsker du at annullere din ordre, skal kundeservice kontaktes hurtigst muligt, så vi kan nå stoppe afsendelsen af varen. Hvis dette ikke imødekommes, er der tale om en returnering.

HVOR ER MIN ORDRE?
Når din ordre er pakket, og har forladt vores lager, vil du modtage et track and trace nummer via e-mail. Når din pakke er klar til afhentning i en pakkeshop, vil du få en notifikation pr. sms.

RETUR?

Du kan returnerer dine varer og få en refusion inden for 14 dage efter modtagelsen af din ordre. Returfragtomkostninger pålægges kunden.

Drop-offs er ikke tilladt på returadressen. Dog accepterer vi drop-offs til web-returer i vores butik i København, beliggende på Store Strandstræde 7, 1256.

For at en retur kan godkendes, skal varen være ubrugt, uanvendt og i original stand med alle tags intakte.

På nuværende tidspunkt tilbyder vi ikke ombytninger. Hvis du har brug for en anden størrelse eller vare, skal du lægge en ny ordre og returnere den nuværende vare for at få en refusion.

MEOTINE. kan ikke holdes ansvarlig for varer, der går tabt under transporten på grund af forsendelsesproblemer.

Udsalgsvarer kan kun refunderes inden for Den Europæiske Union.

DIN RETUR:

Send venligst din retur til følgende adresse ved hjælp af en forsendelsesleverandør efter eget valg. Husk at inkludere den udfyldte ordreseddel, der følger med din pakke. Alle returpakker skal have et sporingsnummer:

NTG Lager

Att. Meotine

Truckvej 5

4600, Køge

Danmark

Kontakt: Return@meotine.com

Vær opmærksom på, at hvis vi udsteder en returlabel i særlige tilfælde, vil forsendelsesomkostningerne blive fratrukket din refusion. Bemærk venligst, at drop-offs ikke accepteres på den givne returadresse.


Vores kundeserviceteam står til rådighed mandag - fredag: 10.00 - 15.00 for at hjælpe dig med eventuelle spørgsmål og henvendelser. Du kan kontakte os via e-mail på support@meotine.com eller udfylde vores kontaktformular på hjemmesiden.

Hvad hvis min vare er beskadiget eller defekt:

Kontakt os på support@meotine.com, hvis din vare er beskadiget eller defekt.