FAQ

FAQ

HVEM SENDER I MED?
MEOTINE.DK tilbyder gratis levering i hele Danmark via GLS. Bestiller du på hverdage inden kl. 14.00, vil din pakke blive leveret inden for 1-2 hverdage.

Vi tilbyder altid 14 dages fuld returret.

HVAD KOSTER LEVERING?
Vi tilbyder gratis fragt på alle ordrer.

HVAD ER LEVERINGSTIDEN?
Leveringstiden i Danmark er normalt 1-2 arbejdsdage. Hvis du bestiller inden kl. 13.00, kan du modtage din ordre allerede dagen efter.

Du vil modtage en e-mail med dine leveringsoplysninger og et track & trace-nummer, når din ordre er afsendt. Hvis du oplever forsinkelser, bedes du kontakte vores kundeservice, så vi kan undersøge sagen.

HVORDAN VED JEG, AT MIN ORDRE ER MODTAGET?
Når vi har modtaget din ordre, sender vi en ordrebekræftelse samt et ordrenummer til din e-mail. Hvis du ikke har modtaget denne mail, tjek venligst dit spamfilter.

HVORDAN ÆNDRER ELLER ANNULLERER JEG MIN ORDRE?
Hvis du ønsker at ændre din ordre, bedes du kontakte kundeservice hurtigst muligt med dit ordrenummer. Det er kun muligt at ændre en ordre, hvis forsendelsesbekræftelsen endnu ikke er sendt. I så fald vil du skulle afgive en ny ordre.

Ønsker du at annullere din ordre, skal du ligeledes kontakte kundeservice hurtigt, så vi kan forsøge at stoppe afsendelsen. Hvis pakken allerede er afsendt, vil det i stedet blive behandlet som en returnering.

HVOR ER MIN ORDRE?
Når din ordre er pakket og afsendt fra vores lager, modtager du et track & trace-nummer via e-mail. Du vil også modtage en sms-besked, når din pakke er klar til afhentning i din valgte pakkeshop.

HVORDAN RETURNERER JEG EN VARE?

Alle Black month archive varer er final sale og kan ikke ombyttes. Så skynd dig at få fingrene i dine favoritter, mens de stadig er tilgængelige!

Du kan returnere dine varer og få en refusion inden for 14 dage efter modtagelsen af din ordre. Bemærk, at returfragten på 79DKK fratrækkes din refusion.

For at en retur kan godkendes, skal varen være ubrugt og i original stand med alle mærker intakte.

Vi tilbyder ikke direkte ombytning på nuværende tidspunkt. Ønsker du en anden størrelse eller vare, betaler vi din returnering så du kan aflægge en ny ordre og returnere den oprindelige vare for refusion.

KUNDESERVICE:
Vores kundeserviceteam er tilgængeligt mandag til fredag fra kl. 10.00 - 15.00, og vi står klar til at besvare dine spørgsmål. Du kan kontakte os via e-mail på support@meotine.com eller ved at udfylde kontaktformularen på vores hjemmeside.

Bemærk at svartiden pt. er 48 timer.

HVAD GØR JEG, HVIS MIN VARE ER BESKADIGET ELLER DEFEKT?
Kontakt os på support@meotine.com, hvis din vare er beskadiget eller defekt, og vedlæg venligst billeder af skaden.