FAQ

HVEM SENDER I MED?
MEOTINE.DK tilbyder gratis levering i hele Danmark via GLS. Ved bestilling på hverdage inden kl. 14.00 leveres pakken indenfor 1-2 hverdage.

Vi tilbyder altid 14 dages fuld retur.

HVAD ER JERES LEVERINGSPRISER?
Vi har gratis fragt på alle ordre.

HVAD ER FORVENTES LEVERINGSTID?
Leveringstiden i Danmark er normalt 1-2 arbejdsdage. Hvis du bestiller før 13.00 har du din ordre dagen efter.

Du vil modtage leveringsoplysninger med track & trace nummer via mail, så snart din ordre er sendt. Oplever du længere leveringstid, kan du kontakte vores kundeservice, så undersøger vi din sag.

HVORDAN VED JEG AT MIN ORDRE ER MODTAGET?
Når vi har modtaget din ordre, vil vi sende en e-mail med en ordrebekræftelse og et ordrenummer. Sørg for at tjekke din spamfilter, hvis du ikke har modtaget en mail.

HVORDAN ÆNDRE/ANNULLERER JEG ET KØB?
Ønsker du at ændre et køb skal kundeservice kontaktes hurtigst muligt, med dit ordrenummer. Det vil være muligt at ændre et køb, såfremt du ikke har modtaget en forsendelsesbekræftelse. Er dette tilfældet, skal du placere en ny ordre.

Ønsker du at annullere din ordre, skal kundeservice kontaktes hurtigst muligt, så vi kan nå stoppe afsendelsen af varen. Hvis dette ikke imødekommes, er der tale om en returnering.

HVOR ER MIN ORDRE?
Når din ordre er pakket, og har forladt vores lager, vil du modtage et track and trace nummer via e-mail. Når din pakke er klar til afhentning i en pakkeshop, vil du få en notifikation pr. sms.

HVORDAN RETURNERE JEG EN ORDRE?
Retur skal ske inden 14 dage, efter egen modtagelse. Bemærk at returvarer skal være i original stand.

1. Udfyld returformularen som er vedlagt i din ordre. 
2. Pak varerne sikker ind og vedlæg den udfyldte returformular.
3. Lav en returlabel gennem vores returportal HER. Du vil få en returlabel på mail, som du kan printe og sætte på pakken. Sørg for at tjekke dit spamfilter hvis du ikke umiddelbart har modtaget den.
4. Sæt din returlabel på pakken og aflever den i din nærmeste pakkeshop.
Bemærk at du som kunde er ansvarlig for pakken, når du sender den retur til os.

Returadressen er:
C/O Textile Logistics Denmark ApS
Att: Meotine ApS
Fabriksvej 20
7441 Bording (port 7-9)
Denmark

KAN ET KØB PÅ HJEMMESIDEN RETURNERES I BUTIKKEN?
Du er velkommen til at returnere eller ombytte din ordre i vores flagship store på Store Strandstræde i København. Vær opmærksom på at vi i butikken ikke kan udbetale refunderingen, men blot modtagere dine varer. Betalingen vil blive refunderet til samme kort som blev brugt under betaling.

HVORNÅR MODTAGER JEG MIN REFUNDERING?
Når din returpakke er leveret til vores lager, og registreret, gennemfører vi betalingen til samme betalingskort som blev anvendt ved købet. Bemærk at der kan gå 4-5 hverdage fra vi har modtaget din returpakke, til dine penge bliver refunderet.

Herfra kan det tage 1-3 bankdage, før du kan se refunderingen på dit kontoudtog.

HVORDAN OPRETTER JEG EN REKLAMATION?
Hvis du oplever en fejl på et produkt du har købt hos os, skal du skrive en mail til support@meotine.com med dit ordrenummer, en beskrivelse, samt billede af fejlen.

Vi gennemgår din reklamation hurtigst muligt, og vender tilbage inden 3-4 dage, med henblik på en løsning. Vi står naturligvis for fragten ved godkendte reklamationer.