FAQ

HVEM SENDER I MED?
MEOTINE.DK tilbyder gratis levering i hele Danmark via GLS. Ved bestilling på hverdage inden kl. 14.00 leveres pakken indenfor 1-2 hverdage.

Vi tilbyder altid 14 dages fuld retur.

HVAD ER JERES LEVERINGSPRISER?
Vi har gratis fragt på alle ordre.

HVAD ER FORVENTES LEVERINGSTID?
Leveringstiden i Danmark er normalt 1-2 arbejdsdage. Hvis du bestiller før 13.00 har du din ordre dagen efter.

Du vil modtage leveringsoplysninger med track & trace nummer via mail. Oplever du længere leveringstid, kontakt kundeservice, og vi vil her undersøge din sag.

HVORDAN ÆNDRE/ANNULLERER JEG ET KØB?
Ønsker du at ændre et køb skal kundeservice kontaktes hurtigst muligt, med ordrenummer. Det vil være muligt at ændre et køb, såfremt du ikke har modtaget en forsendelsesbekræftelse. Er dette tilfældet, skal du placere en ny ordre.

Ønsker du at annullere din ordre, skal kundeservice kontaktes hurtigst muligt, så vi kan nå stoppe afsendelsen af varen. Hvis dette ikke imødekommes er der tale om en returnering.

HVOR ER MIN ORDRE?
Når din ordre er pakket, og har forladt vores lager, vil du modtage et track and trace nummer via e-mail. Når din pakke er klar til afhentning i en pakkeshop, vil du få en notifikation pr. sms.

Du kan tracke din ordre her:

HVORDAN RETURNERE JEG EN ORDRE?
Retur skal ske inden 14 dage, efter egen modtagelse. Bemærk at returvarer skal være i original stand.

Returadressen er:

C/O Textile Logistics Denmark ApS
Att: Meotine ApS
Fabriksvej 20
7441 Bording (port 7-9)
Denmark


HVORNÅR MODTAGER JEG MIN REFUNDERING?
Når din returpakke er leveret til vores lager, og pakket ud, gennemfører vi betalingen til samme betalingskort som blev anvendt ved købet. Bemærk at der kan gå 4-5 hverdage fra vi har modtaget din returpakke, til dine penge bliver refunderet.

Herfra kan det tage 1-3 bankdage, før du kan se refunderingen på dit kontoudtog.

HVORDAN OPRETTER JEG EN REKLAMATION?
vis du oplever en fejl på et produkt du har købt hos os, skal du skrive en mail til support@meotine.com med dit ordrenummer, en beskrivelse, samt billede af fejlen.

Vi gennemgår din reklamation hurtigst muligt, og vender tilbage inden 1-2 dage, med henblik på en løsning. Vi står naturligvis for fragten ved godkendte reklamationer.